Wynajem mebli eventowych realizujemy według kolejności otrzymanych zamówień; dlatego
prosimy o możliwie wczesne składanie zamówień na wypożyczenie mebli eventowych i akcesoriów.
 

CENA I OKRES WYNAJMU

  • ceny wynajmu podane są w opisie produktów i skalkulowane są w oparciu o płatność 100% (przedpłata przelewem lub płatność gotówką najpóźniej przy dostawie)
  • standardowy okres wynajmu mebli eventowych i wyposażenia na imprezy wynosi 3 dni (24 - 72h) i obejmuje maks.3 dni kalendarzowe
  • skrócony okres wynajmu wynosi 1 dzień (do 24h), obejmuje maks. 2 dni kalendarzowe i dotyczy wyłącznie wynajmu realizowanego na terenie Warszawy i najbliższych okolic (nie obejmuje wynajmu mebli na terenie Polski)
  • wynajem powyżej 3 dni jest wyceniany indywidualnie
  • maksymalny okres wynajmu wynosi 7 dni

 

ZAMÓWIENIE I PŁATNOŚĆ

  • zamówienia na wynajem mebli eventowych i akcesoriów na imprezy przyjmujemy wyłącznie w formie pisemnej (e-mailem)
  • potwierdzeniem otrzymania zamówienia jest proforma (traktowana jako informacja handlowa) podsumowująca wartość zamówienia oraz określająca warunki płatności
  • wpłata 50% zadatku stanowi potwierdzenie złożenia zamówienia przez klienta (NAJEMCY) oraz akceptację przez niego ZASAD WYNAJMU; brak wpłaty zadatku w ustalonym terminie może powodować anulujowanie zamówienia przez wynajmującego (Eventmeble)
  • zadatek (przedpłata) NIE PODLEGA ZWROTOWI - prosimy o rozważne składanie zamówień
  • zmiany zamówienia nie mogą zmniejszać uzgodnionej wcześniej ilości mebli i wyposażenia oraz wartości zamówienia; zmiany w zamówieniu należy zgłaszać na min. 3 dni przed jego realizacją; zgłoszone zmiany są uwzględniane w miarę dostępności mebli do wynajmu 
  • zmiany terminu realizacji zamówienia są uwzględniane w przypadku ich zgłoszenia nie później niż na 14 dni przed realizacją; zmiany zgłoszone w późniejszym terminie jako niemożliwe do realizacji mogą nie być uwzględnione
  • rezygnacja z zamówienia (w części lub całości) po wpłacie zadatku nie rozwiązuje umowy i nie stanowi podstawy do żądania zwrotu zapłaty w części lub w całości
  • płatność końcowa za wynajem mebli następuje najpóźniej w momencie dowozu mebli do wynajmu
  • zapłatę przyjmujemy w formie przelewu bankowego lub wpłaty gotówkowej do kasy firmy (ew. dopłata do pełnej wartości zamówienia może sie odbyć przy transporcie mebli)
  • faktura VAT lub paragon za wynajem mebli wystawiane są niezwłocznie po otrzymaniu zapłaty końcowej i wysyłane do klienta e-mailem oraz na życzenie pocztą tradycyjną

 

TRANSPORT I MONTAŻ

  • wynajem mebli eventowych realizowany jest wyłącznie z transportem; koszt transportu doliczany jest do ceny wynajmu 
  • koszt transportu obejmuje dowóz i odbiór samochodem dostawczym (2x dojazd+powrót) i jest wyceniany indywidualnie w zależności od ilości wynajmowanych mebli i miejsca wynajmu
  • dowóz lub odbiór mebli w nocy (w godz. 21,00 - 7,00) stanowi koszt dodatkowy ustalany indywidualnie
  • opóźnienie rozpoczęcia montażu i/lub demontażu z powodów innych niż związane z wynajmującym (AMADEO) stanowi koszt dodatkowy klienta (Najemcy) w wys. 100 zł netto za każdą rozpoczętą godzinę opóźnienia ponad pierwsze 15 minut opóźnienia
  • brak możliwości montażu wynajmowanych mebli, namiotów i wyposażenia w związku z wystąpieniem czynników niezależnych od wynajmującego (powódź, zalanie, porywisty wiatr, ulewny deszcz, itp.) nie stanowi podstawy anulowania zamówienia i zwrotu wpłaconego zadatku lub zaliczki
  • przypadku dowozu mebli do miejsc zlokalizowanych na terenie gęsto zabudowanym, klient jest zobowiązany do zapewnienia miejsca do swobodnego rozładunku w bezpośredniej bliskości miejsca dostawy; brak takiego miejsca może skutkować niemożliwością wykonania usługi w przewidzianym czasie i zerwaniem umowy wynajmu z przyczyn niezależnych od wynajmującego (AMADEO)
  • jeżeli dojazd do miejsca dostawy/odbioru mebli zlokalizowany jest na terenie wymagającym uiszczenia opłaty parkingowej przekraczającej 10 zł, koszt takiej opłaty ponosi klient (Najemca)

 

TRANSPORT WEWNĘTRZNY

  • podstawowy koszt transportu obejmuje dostawę/odbiór mebli i akcesoriów do/z terenu bezpośrednio przylegającego do miejsca załadunku/rozładunku
  • dostawa do miejsca oddalonego od miejsca rozładunku/załadunku i/lub transport po schodach jest traktowany jako transport wewnętrzny (np. przewóz mebli na terenie posesji lub w terenie otwartym powyżej 20m, transport na piętro, itp.)
  • koszt transportu wewnętrznego jest wyceniany indywidualnie i w zależności od ilości wynajmowanych mebli i stopnia utrudnienia wynosi od 100 zł netto
  • wszelkie utrudnienia w dostępie do miejsca montażu muszą być zgłaszane przez klienta najpóźniej przy składaniu zamówienia, w celu ustalenia wysokości dopłaty za transport wewnętrzny
  • niezgłoszenie dodatkowego transportu wewnętrznego (w przypadku konieczności jego wykonania przez ekipę dostarczającą i/lub odbierającą meble) lub zmiana warunków jego wykonania może skutkować naliczeniem klientowi kary umownej w wysokości 300 zł netto (+ koszt dodatkowo wykonanych czynności)

PRZEKAZANIE I ODBIÓR

  • przekazanie mebli i sprzętów do wynajmu jest potwierdzane protokołem przekazania podpisanym przez przedstawiciela najemcy (klienta), który zawiera ew. uwagi dotyczące ich stanu (wszelkie uszkodzenia, w tym również drobne)
  • wszelkie uwagi dotyczące stanu wynajmowanych mebli i sprzętów oraz jego zgodności z zamówieniem, a także zauważonych nieprawidłowości należy zgłaszać ekipie montażowej bezpośrednio przy montażu; uwagi zgłaszane w późniejszym terminie nie będą uwzględniane 
  • odbiór mebli i sprzętów z wynajmu następuje w umówionym terminie i jest potwierdzany protokołem odbioru podpisanym wspólnie przez wynajmującego (AMADEO) i klienta (Najemcę), który zawiera opis ew. uszkodzeń i zniszczeń
  • opóźnienie w zwrocie przedmiotu wynajmu skutkuje naliczeniem kary umownej w wysokości 50% wartości wynajmu nie zwróconej na czas rzeczy naliczanej za każdy dzień opóźnienia aż do momentu jej  zwrotu lub zapłaty wartości odtworzeniowej w przypadku jego utraty
  • nieobecność osoby odpowiedzialnej ze strony klienta (Najemcy) za zwrot towaru z wypożyczenia nie zwalnia od odpowiedzialności klienta (Najemcy) za stwierdzone braki, uszkodzenia lub zniszczenia
  • zmiana ustalonych warunków dostawy mebli eventowych i wyposażenia dokonana przez klienta w terminie krótszym niż 48 godzin przed ustalonym terminem dostawy może wiązać się z koniecznością uruchomienia dodatkowej ekipy technicznej i dlatego może skutkować naliczeniem dopłaty za powstałe utrudnienia, a w skrajnych przypadkach zmiana taka jako niemożliwa do wykonania może nie być uwzględniona
  • zmiana ustalonych warunków odbioru przedmiotu wynajmu przez klienta polegająca np. na dodatkowym transporcie wewnętrznym (zbieranie mebli porozstawianych w budynku) lub odbiór z innego miejsca (adresu) niż dostawa, skutkuje naliczeniem dopłaty za dodatkowe czynności oraz kary umownej za niedotrzymanie/zmianę warunków umowy w wysokości 300 zł netto 

 

ZASADY OGÓLNE

  • klient (Najemca) zobowiązany jest zwrócić wynajęte meble i sprzęt w stanie niepogorszonym i uporządkowanym (nie wymagającym serwisu sprzątającego dla jego demontażu)
  • klient (Najemca) odpowiada za wszelkie uszkodzenia w przedmiocie wynajmu powstałe od momentu jego przekazania do wynajmu aż do momentu jego odebrania przez wynajmującego,  również takie, które są spowodowane przez osoby trzecie, niezwiązane z klientem (Najemcą) oraz związane z działaniem sił natury
  • ewentualne uszkodzenia mebli i sprzętów są określlane na podstawie protokołu odbioru, a następnie wyceniane według wewnętrznego cennika wynajmującego (AMADEO). Rozliczenie strat następuje na podstawie faktury VAT wystawianej klientowi (Najemcy) i obejmującej koszty naprawy lub, gdy ta okaże sie niemożliwa lub nieuzasadniona, kosztu odtworzenia zniszczonego przedmiotu
  • zdobycie wiedzy w zakresie uwarunkowań technicznych występujących na miejscu montażu wynajmowanych mebli, sprzętu i wyposażenia leży po stronie klienta (Najemcy)
  • wynajmujący (AMADEO) oferuje wykonanie oględzin technicznych miejsca montażu, których koszt jest ustalany indywidualnie, a następnie jest odliczany od wartości zamówienia przy jego realizacji
  • ubezpieczenie przedmiotu wynajmu nie jest wliczone w cenę wynajmuewentualna ochrona przedmiotu wynajmu (meble eventowe, namioty imprezowe, wyposażenie) przed uszkodzeniem, zniszczeniem z jakiegokolwiek powodu leży po stronie klienta
  • jeżeli ze względu na szczególne przepisy obowiązujące w miejscu wykonywania usługi do realizacji montażu wynajmowanych mebli i sprzętów przez wynajmującego jest wymagany dodatkowy sprzęt z zakresu ochrony osobistej (np. kaski, kamizelki, itp.) jego zorganizowanie i udostępnienie ekipom montażowym leży po stronie klienta (Najemcy)
  • wynajmujący (AMADEO) ma prawo do wykonania zdjęć wynajmowanym produktom przed lub po imprezie; fotografowanie mebli i wyposażenia w trakcie imprezy jest zawsze uzgadniane z klientem (Najemcą)

 

GWARANCJA WYSOKIEJ JAKOŚCI

  • wynajem mebli eventowych i wyposażenia na imprezy wykonujemy w sposób profesjonalny;
    odpowiedzialnie, na czas i z najwyższą starannością
  • gwarantujemy idealny stan wynajmowanych mebli, zarówno techniczny jak i wizualny, a także ich prawidłowe działanie w całym okresie wynajmu; nie dostarczamy mebli zaniedbanych, brudnych i uszkodzonych 
  • zapewniamy profesjonalny transport na warunkach ustalonych przy zamówieniu; który realizujemy wyłącznie z wykorzystaniem własnych, zadbanych samochodów dostawczych i ciężarowych (kupowanych jako nowe) - za nas nie będziesz się wstydził
  • oferujemy wsparcie i serwis techniczny w przypadku wystąpienia sytuacji awaryjnych; szybko reagujemy na nieoczekiwane utrudnienia związane z organizacją wydarzeń i skutecznie im zaradzamy m.in. dzięki ogromnemu asortymentowi mebli eventowych do wynajmu oraz posiadaniu wielu mobilnych ekip technicznych


UWAGA:
w razie stwierdzenia jakichkolwiek nieprawidłowości przy dostawie

lub użytkowaniu wynajętych mebli, wyposażenia i sprzętu technicznego
prosimy o bezzwłoczne zgłoszenie tego faktu na
telefon
dyżurny: 605-580-950