Wynajem mebli eventowych realizujemy według kolejności potwierdzonych zamówień; dlatego uprzejmie prosimy o możliwie wczesne składanie zapytań oraz potwierdzanie zamówień.
CENA I OKRES WYNAJMU
- cena wynajmu mebli eventowych i wyposażenia na imprezy jest uzależniona od okresu wynajmu,
który standardowo wynosi:
– 1 dzień (do 24h - obejmuje wyłacznie realizacje w Warszawie, Łodzi i Mazowieckim)
– 3 dni (od 24 do 72 godz.; obejmujące maks. 3 dni kalendarzowe)
– 5 dni (od 72 do 120 godz.; maks. 5 dni kalendarzowych)
– 7 dni (od 120 do 168 godz.; maks. 7 dni kalendarzowych)
ZAMÓWIENIE I PŁATNOŚĆ
- zamówienia na wynajem mebli eventowych oraz namiotów i wyposażenia na imprezy przyjmujemy wyłącznie w formie pisemnej (e-mailem)
- potwierdzeniem otrzymania zamówienia przez wynajmującego (EVENTMEBLE) jest faktura proforma (traktowana jako informacja handlowa) określająca wartość zamówienia oraz warunki płatności
- potwierdzeniem złożenia zamówienia przez najemcę (KLIENTA) jest wpłata zadatku (przedpłata w części lub w całości), która może być dokonana w formie przelewu na podane na proformie konto bankowe, kartą płatniczą lub gotówką w biurze firmy
- wpłata zadatku przez najemcę (KLIENTA) stanowi akceptcję przez niego warunków zamówienia oraz niniejszych ZASAD WYNAJMU i jest rozumiana jako zawarcie umowy wynajmu, brak wpłaty zadatku w ustalonym terminie może skutkować anulowaniem zamówienia / umowy wynajmu
- wpłacony zadatek NIE PODLEGA ZWROTOWI - prosimy o rozważne składanie zamówień
- zmiany w zamówieniu dokonane po wpłacie zadatku nie mogą zmniejszać uzgodnionej wcześniej ilości mebli, namiotów i wyposażenia oraz wartości zamówienia. Zmiany takie należy zgłaszać na min. 3 dni przed realizacją. Zgłoszone zmiany są uwzględniane w miarę dostępności mebli eventowych i wyposażenia na imprezy
- zmiany terminu realizacji zamówienia są uwzględniane w przypadku ich zgłoszenia nie później niż na 14 dni przed realizacją; zmiany zgłoszone przez KLIENTA w późniejszym terminie, jako niemożliwe do realizacji, mogą nie być uwzględnione
- rezygnacja z zamówienia (w części lub całości) po wpłacie zadatku nie rozwiązuje umowy i nie stanowi podstawy do żądania zwrotu zapłaty w części lub w całości
- płatność końcowa za wynajem mebli następuje najpóźniej w dniu dowozu wynajętych rzeczy do wynajmu
- zapłatę za usługę najemca (KLIENT) reguluje w formie przelewu bankowego, zapłaty kartą płatniczą lub wpłaty gotówkowej w biurze wynajmującego (EVENTMEBLE); ew. jako zapłata/dopłata przy dostawie mebli eventowych i wyposażenia do wynajmu
- dokument sprzedaży (faktura VAT lub paragon) za wynajem wystawiany jest niezwłocznie po otrzymaniu zapłaty końcowej i wysyłany do klienta drogą elektroniczną (e-mailem) oraz na życzenie pocztą tradycyjną
TRANSPORT I MONTAŻ
- wynajem mebli eventowych, namiotów imprezowych i wyposażenia realizowany jest wyłącznie z transportem; koszt transportu stanowi koszt dodatkowy doliczany jest do ceny wynajmu
- koszt transportu jest wyceniany indywidualnie w zależności od ilości wynajmowanych mebli i miejsca wynajmu
- podstawowy koszt transportu obejmuje dowóz i odbiór samochodem dostawczym (2x dojazd+powrót) i obejmuje dostawę/odbiór mebli eventowych, namiotów i wyposażenia na imprezy do/z terenu bezpośrednio przylegającego do miejsca załadunku/rozładunku
- transport nocny (dowóz lub odbiór w godz. 20,00 - 8,00) stanowi koszt dodatkowy ustalany indywidualnie
- montaż mebli, rozumiany jako jednokrotne ustawienie mebli w miejscu użytkowania bezpośrednio przylegającym do miejsca rozładunku, jest wliczony w cenę wynajmu; co nie dotyczy krzeseł, których rozstawienie (np. ustawienie w rzędach) jest dodatkowo płatne
- montaż namiotów eventowych i parkietu tanecznego w miejscu użytkowania bezpośrednio przylegającym do miejsca rozładunku jest wliczony w cenę wynajmu
- utrudnienia na miejscu montażu (takie jak przenoszenie po schodach, transport windą, przewężenia, wnoszenie, itp.) generują koszt dodatkowy klienta (Najemcy) ustalany indywidualnie i muszą być zgłaszane przed realizacją montażu; ich nie zgłoszenie powoduje naliczenie kosztu pracy dodatkowej lub odmowę dalszego transportu i montażu w sytuacji, w której utrudnienia takie powodują wydłużenie przewidzianego czasu trwania transportu i montażu (bez utrudnień)
- opóźnienie rozpoczęcia montażu i/lub demontażu z powodów innych niż związanych z wynajmującym (EVENTMEBLE) zawsze stanowi koszt dodatkowy klienta (Najemcy) w wys. 100 zł netto/os za każdą rozpoczętą godzinę opóźnienia ponad pierwsze 15 minut opóźnienia. W szególnych przypadkach opóźnienie takie może skutkować rozwiązaniem umowy w trybie natychmiastowycm i anulowaniem wynajmu
- nieplanowany przestój w pracy ekipy montażowej po rozpoczęciu montażu/demontażu powstały z przyczyn innych niż leżących po stronie wynajmującego (EVENTMEBLE) stanowi koszt dodatkowy najemcy (KLIENTA), który wynosi 100 zł netto/os. za każdą rozpoczętą godzinę przestoju. W szczególnych przypadkach, przestój przy montażu, który przekracza 1 godzinę, jako niezaplanowany, może skutkować rozwiązaniem umowy w trybie natychmiastowym i anulowaniem wynajmu
- najemca (klient) akceptuje fakt, że montaż wynajętych namiotów, mebli i wyposażenia imprezowego może zostać wstrzymany, opóźniony lub całkowicie odwołany jeżeli niekorzystne warunki pogodowe (np. silny wiatr powyżej 7m/sek.) lub inne nieprzewidziane zdarzenia pozostające poza wpływem stron wynajmu (np. powódź, wojna, itp.) nie pozwalają na bezpieczne wykonanie prac montażu i/lub bezpieczne użytkowanie, o czym decyduje arbitralnie wynajmujący (EVENTMEBLE)
- brak możliwości montażu wypożyczonych mebli, namiotów i wyposażenia w związku z wystąpieniem okoliczności niezależnych od wynajmującego (powódź, zalanie, porywisty wiatr, ulewny deszcz, itp.) nie stanowi podstawy anulowania zamówienia i zwrotu wpłaconego zadatku lub zaliczki
- w przypadku dowozu mebli do miejsc zlokalizowanych na terenie gęsto zabudowanym, klient jest zobowiązany zapewnić miejsce parkingowe do swobodnego rozładunku w bezpośredniej bliskości miejsca dostawy; brak takiego miejsca jako uniemożliwiające sprawny montaż, może skutkować rozwiązaniem umowy w trybie natychmiastowym i anulowaniem wynajmu
- jeżeli dojazd do miejsca dostawy/odbioru mebli zlokalizowany jest na terenie wymagającym wniesienia opłaty parkingowej przekraczającej 10 zł,
koszt opłat parkingowych ponosi najemca (KLIENT)
TRANSPORT WEWNĘTRZNY
- dostawa do miejsca oddalonego od miejsca rozładunku/załadunku, transport na piętro (windą) i/lub transport po schodach jest traktowany jako transport wewnętrzny i stanowi dodatkowy koszt transportu
- koszt transportu wewnętrznego jest wyceniany indywidualnie w zależności od ilości wynajmowanych mebli i stopnia utrudnienia w dostepie do miejsca montażu
- wszelkie utrudnienia w dostępie do miejsca montażu muszą być zgłaszane przez najemcę (KLIENTA) najpóźniej przy składaniu zamówienia, w celu ustalenia wysokości dopłaty za transport wewnętrzny
- niezgłoszenie dodatkowego transportu wewnętrznego (w przypadku konieczności jego wykonania przez ekipę dostarczającą i/lub odbierającą meble) lub zmiana warunków jego wykonania wiąże się z dodatkowym kosztem dla KLIENAT w wysokości od 300 zł netto
PRZEKAZANIE I ODBIÓR
- przekazanie mebli i sprzętów do wynajmu jest potwierdzane protokołem przekazania podpisanym przez przedstawiciela najemcy (KLIENTA), który zawiera ew. uwagi dotyczące ich stanu (wszelkie uszkodzenia, w tym również drobne)
- wszelkie uwagi dotyczące stanu wynajmowanych mebli i sprzętów oraz jego zgodności z zamówieniem, a także zauważonych nieprawidłowości należy zgłaszać ekipie montażowej bezpośrednio przy montażu; uwagi zgłaszane w późniejszym terminie nie będą uwzględniane
- odbiór mebli i sprzętów z wynajmu następuje w umówionym terminie i jest potwierdzany protokołem odbioru podpisanym wspólnie przez wynajmującego (EVENTMEBLE) i klienta (Najemcę), który zawiera opis ew. uszkodzeń i zniszczeń
- opóźnienie w zwrocie przedmiotu wynajmu skutkuje naliczeniem kary umownej w wysokości 25% wartości wynajmu rzeczy nie zwróconej na czas, naliczanej za każdy dzień opóźnienia aż do momentu jej zwrotu lub zapłaty wartości odtworzeniowej w przypadku jego utraty
- nieobecność osoby odpowiedzialnej ze strony najemcy (KLIENTA) za zwrot towaru z wynajmu nie zwalnia go z odpowiedzialności za stwierdzone przez wynajmującego (EVENTMEBLE) braki, uszkodzenia lub zniszczenia wynajmowanych rzeczy
- zmiana ustalonych warunków dostawy przedmiotu wynajmu dokonana przez klienta w terminie krótszym niż 48 godzin przed ustalonym terminem dostawy może wiązać się z koniecznością uruchomienia dodatkowej ekipy technicznej i skutkuje wtedy naliczeniem dopłaty za powstałe utrudnienia, a w skrajnych przypadkach zmiana taka, jako niemożliwa do wykonania, może nie być uwzględniona
- zmiana przez wynajmującego (KLIENTA) ustalonych warunków odbioru przedmiotu wynajmu polegająca np. na dodatkowym transporcie wewnętrznym (zbieranie mebli porozstawianych w budynku) wiąże się z dopłatą za wykonaną czynność w wysokości od 300 zł netto
ODBIÓR OSOBISTY Z MAGAZYNU EVENTMEBLE
- w wyjątkowych przypadkach możliwy jest odbiór osobisty mebli i wyposażenia eventowego stanowiącego przedmiot wynajmu z magazynu wynajmującego (EVENTMEBLE) mieszczącego się pod adresem: 05-850 Jawczyce, ul. Poznańska
- warunkiem odbioru osobistego mebli i wyposażenia eventowego na wynajem jest zapłata kaucji zwrotnej, rozliczanej w terminie do 3 dni roboczych po zwróceniu rzeczy z wynajmu
- przekazanie mebli i sprzętów do wynajmu jest potwierdzane protokołem przekazania podpisanym przez przedstawiciela najemcy (klienta), który zawiera ew. uwagi dotyczące ich stanu (wszelkie uszkodzenia, w tym również drobne)
- odbiór osobisty mebli i wyposażenia przez klienta (do samodzielnego montażu) może być zrealizowany jedynie w przypadku podstawienia pojazdu z wystarczającą przestrzenią ładunkową i gwarantującego odpowiednie warunki do bezpiecznego transportu wynajmowanych rzeczy (pojazd wyposażony w zaczepy mocujące oraz własne zabezpieczenia transportowe, takie jak pasy, gumy, itp.); ich brak może uniemożliwić wydanie towaru z winy klienta. Meble i wyposażenie eventowe wydawane do samodzielnego odbioru przez klienta nie są zabezpieczone; za zabezpieczenie w transporcie odpowiedzialny jest klient
- klient jest odpowiedzialny za załadunek wynajętych mebli i wyposażenia na samochód klienta; ze względu na dużą ilość realizacji poza firmą nie zawsze jesteśmy w stanie pomóc załadować meble przygotowane wcześniej do odbioru
- zwrot przez klienta mebli i sprzętów do magazynu wynajmującego następuje w umówionym terminie i jest potwierdzany protokołem odbioru podpisanym wspólnie przez wynajmującego (EVENTMEBLE) i klienta (Najemcę), który zawiera opis ew. uszkodzeń i zniszczeń
- opóźnienie w zwrocie przedmiotu wynajmu skutkuje naliczeniem opłaty za wynajem jednodniowy liczonej za każdy dzień opóźnienia lub zapłaty wartości odtworzeniowej w przypadku jego utraty
ZASADY OGÓLNE
- klient (Najemca) zobowiązany jest do zwrócenia wynajętych mebli i sprzętów w stanie niepogorszonym i uporządkowanym (nie wymagającym serwisu sprzątającego dla jego demontażu)
- klient (Najemca) odpowiada za wszelkie uszkodzenia w przedmiocie wynajmu powstałe od momentu jego przekazania do wynajmu aż do momentu jego odebrania przez wynajmującego, również takie, które są spowodowane przez osoby trzecie, niezwiązane z klientem (Najemcą) oraz związane z działaniem sił natury
- jakiekolwiek oklejanie wynajętych mebli i sprzętów jest możliwe tylko po uzgodnieniu z wynajmującym (EVENTMEBLE) i nie może skutkować uszkodzeniem lub pogorszeniem stanu wynajmowanych mebli lub sprzętu; usunięcie oklejenia leży po stronie klienta (Najemcy) - w przypadku zwrócenia mebli noszących ślady oklejenia klient (Najemca) ponosi koszty związane z przywróceniem stanu mebli i sprzętu sprzed wynajmu
- uszkodzenia mebli i sprzętów są określlane na podstawie protokołu odbioru, a następnie wyceniane według wewnętrznego cennika wynajmującego (AMADEO). Rozliczenie strat następuje na podstawie faktury VAT wystawianej klientowi (Najemcy) i obejmującej koszty naprawy lub, gdy ta okaże sie niemożliwa lub nieuzasadniona, kosztu odtworzenia zniszczonego przedmiotu
- rozpoznanie warunków technicznych występujących na miejscu montażu mogących mieć wpływ na montaż li/ub użytkowanie wynajmowanych mebli, sprzętu i wyposażenia leży po stronie klienta (Najemcy); wynajmujący (EVENTMEBLE) oferuje oględziny miejsca montażu, których koszt jest ustalany indywidualnie, a następnie odliczany od wartości zamówienia przy jego realizacji
- ubezpieczenie przedmiotu wynajmu nie jest wliczone w cenę wynajmu, ewentualna ochrona przedmiotu wynajmu (meble eventowe, namioty imprezowe, wyposażenie) przed uszkodzeniem, zniszczeniem z jakiegokolwiek powodu leży po stronie klienta
- jeżeli ze względu na szczególne przepisy obowiązujące w miejscu wykonywania usługi do realizacji montażu wynajmowanych mebli i sprzętów przez wynajmującego jest wymagany dodatkowy sprzęt z zakresu ochrony osobistej (np. kaski, kamizelki, itp.) jego zorganizowanie i udostępnienie ekipom montażowym leży po stronie klienta (Najemcy)
- wynajmujący (EVENTMEBLE) ma prawo do wykonania zdjęć wynajmowanym rzeczom przed lub po imprezie na potrzeby własne; fotografowanie mebli i wyposażenia w trakcie imprezy jest zawsze uzgadniane z klientem (Najemcą)
BEZPIECZEŃSTWO
- dla prawidłowego i bezpiecznego użytkowania wynajmowanych mebli, namiotów imprezowych i sprzętu technicznego udzielamy klientowi (najemcy) ustnych informacji z zakresu bezpieczeństwa użytkowania i postępowania w sytuacjach awaryjnych.
- klient jest zobowiązany do udzielenia osobom trzecim korzystającym z przedmiotów najmu instruktażu bezpiecznego użytkowania wynajętych namiotów, mebli i sprzętu technicznego.
- w obrębie wynajętych mebli, namiotów i sprzętu technicznego klient jest zobowiązany do zapewnienia przestrzegania przepisów BHP i PPOŻ.
- w przypadku imprez plenerowych (organizowanych na zewnątrz) bezpieczny montaż i użytkowanie wynajętych namiotów imprezowych, mebli i wyposażenia jest możliwe tylko wtedy gdy podczas imprezy nie występują ekstremalne warunki pogodowe, w tym przede wszystkim silny wiatr (o sile większej niż 7 m/sek.). W przypadku gdy takie warunki pogodowe są prognozowane (na portalu meteo.pl) wynajmujący (EVENTMEBLE) może podjąć decyzję o odwołaniu montażu namiotów, mebli i wyposażenia u klienta ze względu na bezpieczeństwo użytkowników. Jeżeli ekstremalne warunki pogodowe wystąpiły nagle wbrew prognozom klient akceptuje fakt, że użytkowanie namiotów musi zostać natychmiast wstrzymane po otrzymaniu informacji przekazanej w dowolnej formie przez przedstawiciela wynajmującego.
- wynajem mebli, namiotów i wyposażenia na imprezy nie jest objęte ubezpieczeniem wynajmującego (EVENTMEBLE); najemca (klient) wykupuje ubezpieczenie we własnym zakresie i na własny koszt.
GWARANCJA WYSOKIEJ JAKOŚCI
- wynajem mebli eventowych i wyposażenia na imprezy wykonujemy w sposób profesjonalny; odpowiedzialnie, na czas i z najwyższą starannością
- gwarantujemy idealny stan wynajmowanych mebli, zarówno techniczny jak i wizualny, a także ich prawidłowe działanie w całym okresie wynajmu; nie dostarczamy mebli zaniedbanych, brudnych i uszkodzonych
- zapewniamy profesjonalny transport na warunkach ustalonych przy zamówieniu; który realizujemy wyłącznie z wykorzystaniem własnych, zadbanych samochodów dostawczych i ciężarowych (kupowanych jako nowe) - za nas nie będziesz się wstydził
- oferujemy wsparcie i serwis techniczny w przypadku wystąpienia sytuacji awaryjnych; szybko reagujemy na niespodziewane utrudnienia związane z organizacją wydarzeń i skutecznie im zaradzamy m.in. dzięki ogromnemu asortymentowi mebli eventowych do wynajmu oraz posiadaniu wielu mobilnych ekip technicznych
SYTUACJE AWARYJNE
W razie stwierdzenia jakichkolwiek nieprawidłowości przy dostawie i/lub użytkowaniu wynajętych mebli, namiotów, wyposażenia i sprzętu technicznego prosimy o niezwłoczne zgłoszenie tego faktu na któryś z podanych poniżej telefonów dyżurnych:
605-680-450 lub 605-860-530
Tylko szybkie poinformowanie nas o nieprawidłowościach pozwoli nam na nie zareagować.
Dziękujemy i zapraszamy do współpracy - NA NAS SIĘ NIE ZAWIEDZIESZ !
Zespół EVENTMEBLE