Wynajem mebli eventowych realizujemy według kolejności potwierdzonych zamówień; dlatego uprzejmie prosimy o możliwie wczesne składanie zapytań oraz potwierdzanie zamówień.
 

CENA I OKRES WYNAJMU

  • ceny wynajmu mebli eventowych i wyposażenia na imprezy podane są w opisie produktów
  • standardowy okres wynajmu wynosi:
    –  3 dni (od 24 do 72 godz.) i obejmuje maksymalnie 3 dni kalendarzowe
    –  dni (od 72 do 120 godz.) i obejmuje maksymalnie 5 dni kalendarzowych
    –  7 dni (od 120 do 168 godz.) i obejmuje maksymalnie 7 dni kalendarzowych
  • skrócony okres wynajmu wynosi 1 dzień (do 24h) i obejmuje maksymalnie 2 dni kalendarzowe. 
    Wynajem mebli na 1 dzień realizowany jest wyłącznie na terenie Warszawy, Łodzi i województwa mazowieckiego

 

ZAMÓWIENIE I PŁATNOŚĆ

  • zamówienia na wynajem mebli eventowych przyjmujemy wyłącznie w formie pisemnej (e-mailem)
  • potwierdzeniem otrzymania zamówienia jest proforma (traktowana jako informacja handlowa) podsumowująca wartość zamówienia oraz określająca warunki płatności
  • potwierdzeniem złożenia zamówienia jest wpłata zadatku, która stanowi akceptcję przez klienta (Najemcę) warunków zamówienia oraz niniejszych ZASAD WYNAJMU i rozumiana jest jako zawarcie Umowy Wynajmu; brak wpłaty zadatku w ustalonym terminie może spowodować anulowanie zamówienia / Umowy Wynajmu
  • zadatek (przedpłata) NIE PODLEGA ZWROTOWI - prosimy o rozważne składanie zamówień
  • zmiany zamówienia nie mogą zmniejszać uzgodnionej wcześniej ilości mebli i wyposażenia oraz wartości zamówienia; zmiany w zamówieniu należy zgłaszać na min. 3 dni przed jego realizacją; zgłoszone zmiany są uwzględniane w miarę dostępności mebli do wynajmu 
  • zmiany terminu realizacji zamówienia są uwzględniane w przypadku ich zgłoszenia nie później niż na 14 dni przed realizacją; zmiany zgłoszone w późniejszym terminie jako niemożliwe do realizacji mogą nie być uwzględnione
  • rezygnacja z zamówienia (w części lub całości) po wpłacie zadatku nie rozwiązuje umowy i nie stanowi podstawy do żądania zwrotu zapłaty w części lub w całości
  • płatność końcowa za wynajem mebli następuje najpóźniej w dniu dowozu mebli i sprzętu do wynajmu lub w przypadku agencji eventowych - w ustalonym terminie po realizacji
  • zapłatę przyjmujemy w formie przelewu bankowego lub wpłaty gotówkowej do kasy firmy (ew. zapłata/dopłata przy dostawie mebli eventowych i wyposażenia na imprezy)
  • faktura VAT lub paragon za wynajem mebli wystawiane są niezwłocznie po otrzymaniu zapłaty końcowej i wysyłane do klienta e-mailem oraz na życzenie pocztą tradycyjną

 

TRANSPORT I MONTAŻ

  • wynajem mebli eventowych realizowany jest wyłącznie z transportem; koszt transportu doliczany jest do ceny wynajmu mebli i wyposażenia
  • koszt transportu jest wyceniany indywidualnie w zależności od ilości wynajmowanych mebli i miejsca wynajmu
  • podstawowy koszt transportu obejmuje dowóz i odbiór samochodem dostawczym (2x dojazd+powrót) i obejmuje dostawę/odbiór mebli eventowych i wyposażenia na imprezy do/z terenu bezpośrednio przylegającego do miejsca załadunku/rozładunku
  • transport nocny (dowóz lub odbiór w godz. 21,00 - 7,00) stanowi koszt dodatkowy ustalany indywidualnie
  • utrudnienia na miejscu montażu (take jak schody po drodze z miejsca rozładunku do miejsca montażu, transport windą, przewężenia, wnoszenie, itp.) muszą być bezwzględnie zgłaszane przed realizacją montażu; ich nie zgłoszenie powoduje naliczenie kosztu pracy dodatkowej lub odmowę dalszego transportu i montażu w sytuacji, gdzy takie utrudnienia powodują wydłużenie czasu trwania transportu i montażu 
  • opóźnienie rozpoczęcia montażu i/lub demontażu z powodów innych niż związane z wynajmującym (EVENTMEBLE) stanowi koszt dodatkowy klienta (Najemcy) w wys. 100 zł netto za każdą rozpoczętą godzinę opóźnienia ponad pierwsze 15 minut opóźnienia
  • koszt przestoju ekipy montażowej po rozpoczęciu montażu/demontażu wynosi 50 zł netto/os. za każdą rozpoczętą godzinę przestoju 
  • brak możliwości montażu wypożyczonych mebli, namiotów i wyposażenia w związku z wystąpieniem okoliczności niezależnych od wynajmującego (powódź, zalanie, porywisty wiatr, ulewny deszcz, itp.) nie stanowi podstawy anulowania zamówienia i zwrotu wpłaconego zadatku lub zaliczki
  • przypadku dowozu mebli do miejsc zlokalizowanych na terenie gęsto zabudowanym, klient jest zobowiązany zapewnić miejsce parkingowe do swobodnego rozładunku w bezpośredniej bliskości miejsca dostawy; brak takiego miejsca może skutkować niemożliwością wykonania usługi w przewidzianym czasie i zerwaniem umowy wynajmu (anulowaniem zamówienia) z przyczyn innych niż leżących po stronie wynajmującego (EVENTMEBLE)
  • jeżeli dojazd do miejsca dostawy/odbioru mebli zlokalizowany jest na terenie wymagającym wniesienia opłaty parkingowej przekraczającej 10 zł,
    koszt opłat parkingowych ponosi klient (Najemca)

 

TRANSPORT WEWNĘTRZNY

  • dostawa do miejsca oddalonego od miejsca rozładunku/załadunku, transport na piętro (windą) i/lub transport po schodach jest traktowany jako transport wewnętrzny i stanowi dodatkowy koszt transportu
  • koszt transportu wewnętrznego jest wyceniany indywidualnie w zależności od ilości wynajmowanych mebli i stopnia utrudnienia w dostepie do miejsca montażu
  • wszelkie utrudnienia w dostępie do miejsca montażu muszą być zgłaszane przez klienta najpóźniej przy składaniu zamówienia, w celu ustalenia wysokości dopłaty za transport wewnętrzny
  • niezgłoszenie dodatkowego transportu wewnętrznego (w przypadku konieczności jego wykonania przez ekipę dostarczającą i/lub odbierającą meble) lub zmiana warunków jego wykonania może skutkować naliczeniem klientowi kary umownej w wysokości 300 zł netto (+ koszt dodatkowo wykonanych czynności w wysokości od 100 zł netto)

PRZEKAZANIE I ODBIÓR

  • przekazanie mebli i sprzętów do wynajmu jest potwierdzane protokołem przekazania podpisanym przez przedstawiciela najemcy (klienta), który zawiera ew. uwagi dotyczące ich stanu (wszelkie uszkodzenia, w tym również drobne)
  • wszelkie uwagi dotyczące stanu wynajmowanych mebli i sprzętów oraz jego zgodności z zamówieniem, a także zauważonych nieprawidłowości należy zgłaszać ekipie montażowej bezpośrednio przy montażu; uwagi zgłaszane w późniejszym terminie nie będą uwzględniane 
  • odbiór mebli i sprzętów z wynajmu następuje w umówionym terminie i jest potwierdzany protokołem odbioru podpisanym wspólnie przez wynajmującego (AMADEO) i klienta (Najemcę), który zawiera opis ew. uszkodzeń i zniszczeń
  • opóźnienie w zwrocie przedmiotu wynajmu skutkuje naliczeniem kary umownej w wysokości 50% wartości wynajmu nie zwróconej na czas rzeczy naliczanej za każdy dzień opóźnienia aż do momentu jej  zwrotu lub zapłaty wartości odtworzeniowej w przypadku jego utraty
  • nieobecność osoby odpowiedzialnej ze strony klienta (Najemcy) za zwrot towaru z wypożyczenia nie zwalnia od odpowiedzialności klienta (Najemcy) za stwierdzone braki, uszkodzenia lub zniszczenia
  • zmiana ustalonych warunków dostawy mebli eventowych i wyposażenia dokonana przez klienta w terminie krótszym niż 48 godzin przed ustalonym terminem dostawy może wiązać się z koniecznością uruchomienia dodatkowej ekipy technicznej i dlatego może skutkować naliczeniem dopłaty za powstałe utrudnienia, a w skrajnych przypadkach zmiana taka jako niemożliwa do wykonania nie jest uwzględniana
  • zmiana ustalonych warunków odbioru przedmiotu wynajmu przez klienta polegająca np. na dodatkowym transporcie wewnętrznym (zbieranie mebli porozstawianych w budynku) wiąże się z dopłatą za wykonaną czynność w wysokości od 100 zł netto oraz kary umownej za niedotrzymanie warunków umowy w wysokości 300 zł netto 

 

ZASADY OGÓLNE

  • klient (Najemca) zobowiązany jest zwrócić wynajęte meble i sprzęt w stanie niepogorszonym i uporządkowanym (nie wymagającym serwisu sprzątającego dla jego demontażu)
  • klient (Najemca) odpowiada za wszelkie uszkodzenia w przedmiocie wynajmu powstałe od momentu jego przekazania do wynajmu aż do momentu jego odebrania przez wynajmującego,  również takie, które są spowodowane przez osoby trzecie, niezwiązane z klientem (Najemcą) oraz związane z działaniem sił natury
  • jakiekolwiek oklejanie wynajętych mebli i sprzętów jest możliwe tylko po uzgodnieniu z wynajmującym (EVENTMEBLE) i nie może skutkować uszkodzeniem lub pogorszeniem stanu wynajmowanych mebli lub sprzętu; usunięcie oklejenia leży w gestii klienta (Najemcy) - w przypadku zwrócenia mebli noszących ślady oklejenia klient (Najemca) ponosi koszty związane z przywróceniem stanu mebli i sprzętu sprzed wynajmu
  • uszkodzenia mebli i sprzętów są określlane na podstawie protokołu odbioru, a następnie wyceniane według wewnętrznego cennika wynajmującego (AMADEO). Rozliczenie strat następuje na podstawie faktury VAT wystawianej klientowi (Najemcy) i obejmującej koszty naprawy lub, gdy ta okaże sie niemożliwa lub nieuzasadniona, kosztu odtworzenia zniszczonego przedmiotu
  • rozpoznanie warunków technicznych występujących na miejscu montażu mogących mieć wpływ na montaż li/ub użytkowanie wynajmowanych mebli, sprzętu i wyposażenia leży po stronie klienta (Najemcy); wynajmujący (EVENTMEBLE) oferuje wykonanie oględzin technicznych miejsca montażu, których koszt jest ustalany indywidualnie, a następnie jest odliczany od wartości zamówienia przy jego realizacji
  • ubezpieczenie przedmiotu wynajmu nie jest wliczone w cenę wynajmuewentualna ochrona przedmiotu wynajmu (meble eventowe, namioty imprezowe, wyposażenie) przed uszkodzeniem, zniszczeniem z jakiegokolwiek powodu leży po stronie klienta
  • jeżeli ze względu na szczególne przepisy obowiązujące w miejscu wykonywania usługi do realizacji montażu wynajmowanych mebli i sprzętów przez wynajmującego jest wymagany dodatkowy sprzęt z zakresu ochrony osobistej (np. kaski, kamizelki, itp.) jego zorganizowanie i udostępnienie ekipom montażowym leży po stronie klienta (Najemcy)
  • wynajmujący (EVENTMEBLE) ma prawo do wykonania zdjęć wynajmowanym produktom przed lub po imprezie; fotografowanie mebli i wyposażenia w trakcie imprezy jest zawsze uzgadniane z klientem (Najemcą)

 

GWARANCJA WYSOKIEJ JAKOŚCI

  • wynajem mebli eventowych i wyposażenia na imprezy wykonujemy w sposób profesjonalny; odpowiedzialnie, na czas i z najwyższą starannością
  • gwarantujemy idealny stan wynajmowanych mebli, zarówno techniczny jak i wizualny, a także ich prawidłowe działanie w całym okresie wynajmu; nie dostarczamy mebli zaniedbanych, brudnych i uszkodzonych 
  • zapewniamy profesjonalny transport na warunkach ustalonych przy zamówieniu; który realizujemy wyłącznie z wykorzystaniem własnych, zadbanych samochodów dostawczych i ciężarowych (kupowanych jako nowe) - za nas nie będziesz się wstydził
  • oferujemy wsparcie i serwis techniczny w przypadku wystąpienia sytuacji awaryjnych; szybko reagujemy na nieoczekiwane utrudnienia związane z organizacją wydarzeń i skutecznie im zaradzamy m.in. dzięki ogromnemu asortymentowi mebli eventowych do wynajmu oraz posiadaniu wielu mobilnych ekip technicznych

 


UWAGA: w razie stwierdzenia jakichkolwiek nieprawidłowości przy dostawie ub użytkowaniu wynajętych mebli, wyposażenia i sprzętu technicznego

prosimy o bezzwłoczne zgłoszenie tego faktu na telefon dyżurny:   605-680-450  lub  605-860-530

Wypożyczalnia mebli eventowych

EVENTMEBLE to wynajem mebli eventowych wysokiej jakości. Posiadamy ekskluzywne meble tapicerowane, designerskie bary podświetlane oraz profesjonalny parkiet taneczny. Jesteśmy znani jako dominująca wypożyczalnia krzeseł i stołów. Wynajem mebli na imprezy prowadzimy na terenie Warszawy, woj. mazowieckiego oraz miast całej Polski; obsługujemy Łódź, Poznań, Wrocław, Katowice, Kraków, Szczecin i Gdańsk.

EVENTMEBLE
Ul. Poznańska 94
05-850 Jawczyce k. Warszawy

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

605 680 450
605 140 790
605 870 060

Biuro czynne
pn-pt 9:00-17:00

Lista zapytania jest pusta, dodaj pozycje do zapytania przeglądając katalog produktów.
Lista zapytania jest pusta, dodaj pozycje do zapytania przeglądając katalog produktów.
Współpracując z nami
pomagasz potrzebującym!
Sprawdź jak wspólnie MOŻEMY POMÓC!
Czytaj więcej